22 Eylül 2009 Salı

Benim İçin Dua Edin Dostlar…

Bana güç veren ama tanımadığım sıcak yürekli dostlar hepinize tek tek, ayrı ayrı yanıt vermek isterdim.
Ama itiraf ediyorum ki ben bir "Dinazorum". Çünkü bilgisayarım yok ve bilgisayar kullanmayı da bilmiyorum.
Bu satırları telefonda A.Şebnem’e yazdırıyorum.
Şimdiye kadar okuduğunuz yazılarımı ise komşumun üniversite öğrencisi güzel kızı boş vakitlerinde yazdı hepsi bu..

İçinizden biri yeni köpeğimi sormuştu bana.. Küçük kızımı Cancanım’ın Cancanı diye seviyorum.. Çünkü o daha çocuk.


Hastalığım tekrarladı.
Ağrılarım arttı pek yemek yiyemiyorum.
Yeni bir dünyaya yolculuğa çıkıyorum.
Şebnem "daha durun bakalım nereye dese de" gidiyorum dostlar.
Benim inancıma göre ruhlar ölmez.
Heyecanlıyım.
Başka bir dünyaya gideceğim.
Orada yazacağım sizlere belki. Hangi kalemle bilemem.
Benim için dua edin dostlar.

Hastalığımla ilgili zor günlerde bana destek olduğunuz için hepinize teşekkür ederim.
Hepinizi sevgi ile kucakların sağ olun, var olun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder